Service en support

In veel gevallen is de standaard garantie onvoldoende in bijvoorbeeld een bedrijfsomgeving en op scholen. Wij bieden onze klanten een reeks van uitgebalanceerde service packs om de beschikbaarheid van uw 3Dprinter te verhogen. Indien uw producten worden gedekt door deze service, zal een team van technisch personeel in binnen en buitendienst u ondersteunen in het oplossen van storingen. Deze services zijn zowel proactief als reactief, zowel op afstand als op locatie mogelijk. Kijk hieronder naar de standaard service packs en vraag naar de tarieven per product.

 

N

Uitgebreide garantie

Standaard leveren wij het apparaat met 1 jaar “bring in” garantie. Deze garantie kan afhankelijk van het type apparaat uitgebreid worden naar 2 of 3 jaar. Voor deze uitgebreide garantie zijn verder de standaard (fabrieks) garantievoorwaarden van toepassing. Als extra optie kan het defecte apparaat opgehaald worden en gedurende de reparatieperiode een vervangende apparaat geplaatst worden.
N

Reactief support

In kritische bedrijfstoepassingen kunnen wij de klant onsite support aanbieden. De klant kan dan gebruik maken van onze telefonische ondersteuning voor diagnose en zal indien nodig een monteur de klant bezoeken voor reparatie ter plekke. Telefonische diagnose, garantie-onderdelen, arbeids en voorrijkosten zijn inbegrepen. Afhankelijk van het type apparaat kunnen wij de volgende dag of binnen 3 dagen als onsite responstijden aanbieden. Ook kan als optie tijdens een langdurige reparatie een tijdelijke printer worden opgenomen in het contract, mocht de printer op een bedrijfs-kritische locatie staan. klik hier voor de Reactief Support Pack beschrijving.
N

Installatie service

Indien de klant wenst, kunnen wij de printer uitpakken, installeren, kalibreren en een functionele test uitvoeren. Het installeren van drivers en software om de printer te kunnen testen is onderdeel van de installatieservice. Een algemene instructie zoals de uitleg van het bedieningspaneel, installeren van printmaterialen en algemeen gebruikersonderhoud zijn inbegrepen.

N

Preventief onderhoud

Afhankelijk van het model kan een preventief onderhoudscontract afgesloten worden. Een monteur zal dan 1 maal per jaar op een met de klant afgesproken tijdstip onderhoud plegen aan het apparaat. Onderhouds materialen, slijtonderdelen, arbeids en voorrijkosten zijn inbegrepen.
N

Gegarandeerde reparatietijden

In uiterst kritische bedrijfs en productieprocessen kan er de behoefte zijn om een service contract af te sluiten met gegarandeerde reparatietijden. Deze meest uitgebreide vorm van service zal alleen aangeboden worden in combinatie met een preventive maintenance en onsite support contracten. Naast telefonische diagnose, onderdelen, arbeids en voorrijkosten is ook een gegarandeerde reparatietijd afgesproken. Afhankelijk van het type apparaat kunnen wij 48 uur(2 werkdagen) en 72 uur(3 werkdagen) gegarandeerde reparatietijden aanbieden. Deze service is alleen van toepassing op de professional en industry producten.
Service and Support

Informatie over service en support

15 + 11 =